Welkom bij pétanque vereniging Markeer.

Pétanque is een sport voor jong en oud en leent zich uitstekend voor recreatieve beoefening. Maar Pétanque staat ook voor serieuze wedstrijdsport. Daarvoor zijn ook voldoende mogelijkheden door o.a. deel te nemen aan toernooien en wedstrijden.

Mocht u belangstelling hebben, kijk vooral eens rond, niet alleen op deze website, maar kom bij ons langs en zie hoe pétanque wordt gespeeld en ervaar tevens de gezelligheid van onze vereniging. Zelf een keer een balletje meegooien om te kijken of deze sport iets voor u is kan ook. Boules zijn aanwezig. Onze accommodatie is het gehele jaar open aangezien we beschikken over zowel binnen- en buitenbanen.

Mocht u belangstelling hebben voor onze vereniging of heeft u nog vragen? Dan kunt u ons bellen of geheel vrijblijvend een keer langs komen op onze openingstijden.

Graag tot ziens.